måndag 24 oktober 2011

Måndagsinspiration..

Biler lånade av Lantliv/Magdalena Björsdotter

Så var det ny vecka igen och snart är November här!
Har haft en mycket mysig helg som avslutades med bio med ett gäng tjejer.
Vi såg En dag och den var så himla bra.
Många av er kanske har läst boken som ligger på topplistorna?
Jag rekommenderar den varmt men glöm INTE näsdukar.

Idag bjuder jag på lite inspiration från ett underbart hem.
För några år sedan när jag jobbade i våran grannkommun så passerade jag alltid ett hus som alltid hade underbara ting i trädgården (var nära diket flera gånger)
Huset visade sig tillhöra rara Lena som jag sedan genom bloggens värld lärt känna lite grann och fått träffa!
Lena har en väldig känsla för detaljer och har tillsammans med sin väninna startat Levas stil & vintage som ni hittar här..

Kika in och inspireras och ha en fin start på veckan!
Kram

1 kommentar:

  1. Ja Lenas hem är ljuvligt!! (och ditt också :-) )
    Åh jag måste se filmen, jag läste boken i somras.

    Kram, Anette

    SvaraRadera