fredag 28 oktober 2011



Fredagen är tillbaka!
Ikväll ska maken laga sin underbara risotto, vi passar på när stora sonen är borta som inte är så förtjust i det annars!
Han ska få åka med sina kusiner till sin farmor och sova där!
Vi kommer efter imorgon, det blir fullt hus hos barnens farmor/mormor då alla 7 barnbarnen är på plats. Trångt men mysigt (och livat ;) )

Funderar lite på om jag ska leta upp lite fler gamla udda ramar på loppis och bygga min fotoväg uppåt. Fast jag tycker den är ganska lagom också iof men skulle vilja ha lite fler bilder på familjen! Kanske får göra en till vägg helt enkelt!

Trevlig helg
Kram M!

7 kommentarer:

  1. Ja det skulle vara häftigt att bygga med ramar ända upp.

    Finns det hjärterum så finns det skjärterum ;)

    SvaraRadera
  2. Kanske två rader uppåt, det skulle nog jag göra :) Fast det är ju jättesnyggt precis sådär också!!!

    Måste passa på att säga att ni har för övrigt också SÅÅÅ underbart fint. Så fint med svart och vitt, det gillas hos oss också.

    Missa inte tävlingen hos mig - nu har jag turen att lotta ut en skylt som jag vann hos dig tidigare :).

    Kram och ha en go helg!

    Ansku

    SvaraRadera
  3. Vart köpet du sprayfärg någonstans?

    SvaraRadera
  4. Tack för körkortspeppen! :) Ska ta det nu innan snön har jag bestämt mig för. Är egentligen klar och kan boka tid, men hur ska man veta att man är redo liksom...suck. Äsch ska bara göra det! Fikat lockar :)

    Åh, då ska jag åka till Clas :)

    Trevlig helg (med alla sju barnen!)
    Kram och hälsa

    SvaraRadera
  5. Halloj
    Fiiint, härlig inpiration som vanligt!

    Kram o trevlig helg

    SvaraRadera
  6. Fin tavelvägg, den pallar säkert några till! :)
    Tack för glada tillrop om lampor och tejp och sånt, verkligen!
    Och ha en bra ny vecka!

    SvaraRadera