tisdag 11 oktober 2011

Leksands gästhem..



Tusen tack för alla gratulationer igår!!

Efter dagislämning idag hade jag bestämt träff med rara Ella som driver Leksands Gästhem sen en tid tillbaka. Ella har jag lärt känna genom dagis där våra barn går tillsammans men Gästhemmet har jag aldrig besökt förut.

Gästhemmet är från början en gammal skola i en helt fantastisk miljö och jag vart helt såld.
Det finns så klart en hel del att pyssla med och dom har kommit en bit på väg, men jag gillade både det jag såg och Ella´s tänk med framtiden!
I somras öppnade Ella även en gårdsbutik med när producerat och ekologiskt, fick med mig en hel del godsaker hem och kommer absolut fortsätta handla där.
Har ni vägarna förbi Leksand (ut mot golfbanan) så rekommenderar jag varmt ett besök.

Nästa gång ska jag ta med kameran så ni får se men så länge kan ni kika på deras hemsida!

3 kommentarer: