torsdag 13 oktober 2011


Lite nytt i sovrummet!

Har varit utan sänglampa sen vi möblerade om i sovrummet.
Dels för att det är svårt att hitta en snygg och sen för att dom ofta är så dyra.
Sen har jag sett denna lampa i flera bloggar och kände att jag fick lov att vara lite härmapa (både bra och dåligt med bloggar) Lampan är ju tokbillig och med lite färg är den som ny!

Vart nöjd faktiskt!!
Ny tavla har jag här oxå dock har jag inte bestämt om den ska vara här eller i vardagsrummet (som var tanken) Fastnade för den här tavlan direkt jag såg den, orden prickade rätt!
En text alla bör ta till sig!

7 kommentarer:

  1. Hej..

    alltså..

    jag har letat efter den där tavlan.. give it to me :)

    SvaraRadera
  2. Snyggt!!

    Å den där tavlan gillade jag skarpt, var hittar man den? Eller kan man få texten nedskriven???

    ha en bra dag! Kram!

    SvaraRadera
  3. Skitsnyggt! Malin BH

    SvaraRadera
  4. mycket fint blev det minsann! önskar en riktigt härlig fredag! kram elin och emelie

    SvaraRadera
  5. Å, den tavlan var fin!! Men hvor kan jeg få tak i en slik? Bor i Norge, men tar imot alle tips likevel!
    julianns@online.no

    SvaraRadera
  6. Hej, är en av dem som hittade hit via Hedig & Jag. Fin blogg här hos dig.
    Den lampan är verkligen fin - vart kommer den ifrån? Jag har helt missat den ..
    Ha en bra kväll!

    SvaraRadera