söndag 2 oktober 2011





God förmiddag!

Har ni haft en fin helg?
Det har iallafall jag, var på en riktigt trevlig kväll med alla dagisföräldrar i lördags.
Tyvärr fick vi lämna dom lite tidigt då lilleman inte var nöjd här hemma.
Han är fortfarande inte riktigt sig själv men jag vet inte riktigt vad som är felet.
Är ju en och annan mjölktand på väg och det är väll inte alltför skönt!

I fredags var vi bjudna till en av mina två fina systrar på taco´s med resten av familjen.
Då fick jag en present och vackra liljor i förskott, fyller om en vecka men då är inte alla hemma så dom tjuvfirade mig ;)
Presenten var en hotellnatt, vinkväll och Veronica Maggio spelning i början på December tillsammans med mina systrar.
Ska bli så kul då jag har velat se henne ett tag nu!!

Har bytt plats på byrån och skrivbordet i sovrummet.
Det löste sig bättre med eluttag och så fick jag bättre plats för pärmar mm som man vill ha nära datorn!

Ses i veckan, kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar