lördag 15 oktober 2011

Holstee..


God förmiddag!

Strålande sol i Dalarna i dag men jag sitter än så länge inne med en kopp te och ansiktsmask :)
Ikväll väntas tjejmiddag nämligen.
Ni som följer mig kanske minns att vi är ett gäng i blandade åldrar som turas om att vara hos varandra. God mat, vin, skvaller, skratt och trisskrap!
Nu var det ett tag sen så det känns extra kul.

Flera av er som gillade min tavla i sovrummet, det förstår jag :)
Vad jag vet så finns det ingen återförsäljare här i Sverige utan min kommer direkt från HOLSTEE som gör den.
Vi gick ihop några och kunde då dela på frakt och tull som tyvärr är svår att komma undan när det kommer från USA.

Önskar er riktigt fin helg, både gamla och kanske en del nya läsare som hittat hit från Hedvig och jag!
Veckans blogg var ju inte helt fel att bli :)

Kram!!

1 kommentar:

  1. Var har du köpt ramen? Har postern på väg men hittar ingen ram i rätt storlek?

    SvaraRadera