måndag 17 oktober 2011





Idag bjuder jag på en mängd inspirations bilder från den vida webben.
Tyvärr har källorna fallit bort :(

Här hemma händer inte mycket.
Förutom alla trevligheter jag varit ute på ihelgen så har vi plockat i trädgården och putsat ungefär 1000 fönster. Jaja kanske inte så många men det var ju dags för alla innanfönster att komma på plats så både dom och dom vanliga fönstren har putsas!!
Jag putsa och maken satte i ;)

Skulle verkligen behöva dammsuga nu när lilleman sover men tror jag fortsätter besöka alla härliga bloggar där ute och njuta av mitt te istället.

Kram på er!

1 kommentar:

  1. Gör precis som du, låter dammsugaren stå och sippar lite kaffe ute i bloggvärlden istället :)

    Intalar mig själv att benen behöver vila ibland :)

    HA en fortsatt fin dag!

    SvaraRadera