måndag 10 oktober 2011

Hipp hipp hurra!


Idag är det min födelsedag, hela 28år blir jag och känner mig precis som vanligt!
Det blir en lugn födelsedag hemma med familjen.
Kanske väljer jag att fira den lite senare men nu händer det massa andra roliga saker hela tiden så tiden räcker inte till!

Presenter är ju alltid roliga att få men även att ge.
På middagen i fredags hade jag med en flaska vin och hemma gjord lakritstryffel.
Det var uppskattat!

Har verkligen haft en toppenhelg, Eskilstuna var supermysigt.
Anna som vi besökte bor i ett gammalt omgjort soldattorp ute på landet/skogen.
Inga grannar i närheten, bara grusvägar och vilda djur.
En stjärnklar lördagskväll med massa stjärnfall, såg ni dom?
Så häftigt.
God mat, vin, skvaller, skratt och lite tårar han vi även med!

8 kommentarer:

  1. Grattis grattis, hoppas du får en mysig dag! Kram Mia

    SvaraRadera
  2. Grattis !!!! 28, härligt!!! Hoppas det blir en riktigt fin och solig höstdag!

    SvaraRadera
  3. Happy Birthday!
    See you tomorrow :)

    SvaraRadera
  4. Hipp hipp hurra för bästa Madde idag! Hoppas du får en riktigt fin dag vännen! Kanske en fika nästa vecka?

    Kram M

    SvaraRadera
  5. Grattis i massor! 28, då är vi nästan jämngamla *harkel*

    Kram

    SvaraRadera
  6. Grattis! Hoppas du haft en helt underbar dag!
    Kram!

    SvaraRadera
  7. Grattis! Vi ses i övermorgon! Kram

    SvaraRadera