tisdag 24 januari 2012

Tips..


När vi ändå är inne på det här med energi så kan vi väll dela med oss av enkla energi tips?
Har ni några knep?!

Mår man bra i själen så känner i alla fall jag mig mycket piggare.

Det kan vara något så enkelt att ta hand om sin hud med en ljuvlig lotion.
Den här ovan vann jag hos Lilla Villa Vita för ett tag sen, finns i hennes fina butik.

I höstas började jag träna på gym, går även på vattengympa och igår gjorde jag mitt första Zumba pass. Den var skitkul och svettigt, efteråt hade jag en underbar avslappnad känsla i kroppen och i natt sov jag hur skönt som helst.
Jag lovar, även om det känns drygt att släpa sig till träningen ibland så känns det underbart efteråt.

Och i senaste Elle fann jag denna energi smoothie, supergod!

2/3 dl frysta hallon
1/3 dl frysta björnbär
1 dl mjölk
1dl kokosmjölk
125 g kesella
1 msk pumpakärnor

Mixa och njut :)

Kram M!

2 kommentarer:

  1. Ja nu måste vi få till en fika :) Kan väll höras lite längre fram när vi fått lite ordning och reda på torpet :)! KRAMAR!

    SvaraRadera
  2. Zumba är helt underbart! Ger en enorm energikick :-)

    SvaraRadera