söndag 15 januari 2012

Feeling..


Feeling blue and lost without you..


Hej på er!

Det här med att sluta blogga helt var nog inte riktigt det jag behövde.
Kände abstinens och längtade tillbaka.
Det får bli som det blir helt enkelt, ingen press!

Just nu längtar jag efter blåa toner här hemma. Tänker behålla det gråa men kanske någon fin små blommig kudde åt det blå gråa hållet vore fint mot våren.
Får se om jag hittar någon förutom den i tanken då.

Jag har aldrig vart den pastelliga tjejen så blått brukar vara det jag suktar efter mot våren och som faktiskt ofta hänger med året runt i textiler.

Och så in med gröna växter och små söta pärlhyacinter!!


5 kommentarer:

  1. Kul att du är tillbaks!

    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Bra beslut - du ska ju vara här ju! :)

    SvaraRadera
  3. Skriv hur sällan eller ofta du vill. Jag har dig på Bloglovin så jag missar inget du skriver. Det skall vara kul och inte ett tvång.

    SvaraRadera
  4. Härligt att du är tillbaka! :)

    SvaraRadera