måndag 30 januari 2012

Monday..


Foto: ByNord

Källa ?


Källa?

Hejsan!

Ny härlig vecka igen, tiden går fort och igår firade vi minstingen som redan är 1,5 år!!

Jag började ju det här året med att införa köp stopp här hemma, i alla fall vad gäller inredningsfronten. Vet ni jag har klarat mig so far men det kliiiiar i fingrarna kan jag lova.
Jag försöker att undvika att besöka mina favoritaffärer men man kan ju inte låta bli att söka inspiration i alla fall ;)

Dom nya kuddarna från By Nord gillar jag, hästkudden skulle bli en riktig hit här hemma då minstingen tokälskar hästar.
Risken finns väll att kudden aldrig skulle få ligga kvar i soffan ;)
Men just get köp topp var det ja...funderar på att sy en kudde av en gammal klänning istället!
Vi får se!

Kram!!

3 kommentarer:

  1. Ooo, gillar bilderna! Rasmus är också förtjust i hästar :)

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att han tyckte att det var gott! Svårt när de är inne i en sådan period att bara en sak duger kan jag tänka mig:)

    Tack för grattiset!

    /T

    SvaraRadera
  3. Härliga bilder!!! Köpstopp- wiii låter läskigt;) Kram

    SvaraRadera