söndag 22 januari 2012

Happy Birthday V..


Idag fyller min kära man V 32år.
Senare i vår firar vi även 10 år tillsammans. Jag kan inte förstå att han var 22år (och jag 18) när vi träffades. Känns som igår!! (Betyder det att jag tror jag är 18? ;) )

Vi firade han igår med bowling och middag!
Idag blir det frukost på säng med paket och en lugn skön dag ♥



Today´s my hubby´s 32nd birthday. This year we also celebrate 10 years as a couple. I can´t belive that he was just 22 when we met (and i 18) semes like yesterday!

Yesterday we wen´t bowling and had a great dinner to celebrate him.
Today it´s breakfast in bed and a nice sunny (i hope) day together.

3 kommentarer:

  1. Vilken smarrig födelsedagsfrukost! Och skönt att du fortsätter blogga, man får släppa pressen och tänka på sig själv tror jag.

    Kram Mia

    SvaraRadera
  2. Superlækker morgenbakke :-) tillykke med din mand.

    SvaraRadera
  3. Åh...jag bara ÄLSKAR ditt sätt att få mig lugn i hela själen med dina bilder. Tack för det och STORT GRATTIS till V! Kramar!

    SvaraRadera