torsdag 8 december 2011



Jag känner mig så konstigt tom på energi just nu.
Galet trött både natt som dag!
Lillemans sömn har ju varit sådär nu när han varit sjuk och för tillfället tror jag han har växtvärk vilket också stör hans sömn.
Jag ska inte klaga och veta att det finns dom som har det tusen gånger värre men än man van att få sova om natten så blir det lite frustrerande.

Nog om det.

Hittade ett par gamla kuddfodral i gömmorna och vardagsrummet fick därmed en lite vintrigare look. Det är sådär vintervackert ute idag, vitt på marken, blå himmel och sol. Det negativa är att man blir påmind om storstädningen som behövs här hemma ;)

Passar på att önska er en fin helg.
Jag ska åka bort, bo på hotell och se Veronica Maggio med mina kära systrar.
Fick ju det i present när jag fyllde år i höstas!
Ska bli så kul.

Vi höres.
Kram M!

1 kommentar: