fredag 2 december 2011


Äntligen fredag!

Den här helgen har jag längtat efter länge.
Maken överraskade mig med biljetter till Svansjön för ett tag sen som har premiär idag på Dansens hus i Stockholm och i morgon ska vi dit!
Det är inte den klassiska Svansjön utan handlingen har flyttats till nutid.
Det är en Fredrik Rydberg aka Benke från Streetdance gruppen Bounce som satt upp showen och fler av dansarna från Bounce är medverkande.

Jag har sett flera av Bounce uppsättningar förut varav några tillsammans med maken som varit riktigt imponerad (trots att jag knappt fick med han på danshow första gången jag frågade ;) )
Vill du läsa mer om showen så kika här..

Ha en jättefin helg, det ska jag!
Kram M

2 kommentarer:

  1. Jag ser också fram emot lördagen då blir "Svansjön" för mig och min dotter. Älskar dansuppsättningar. HAr sett tidigare "Bounce" uppsättnigar.

    Hälsnigar Lena

    SvaraRadera
  2. Såg honom prata på nyhetsmorgon o blev också så sugen på kultutliv i allmänhet och den föreställningen i synnerhet! Lyllo dig! Kram!

    SvaraRadera