måndag 12 december 2011


Borta bra, hemma bäst!
I helgen var jag som sagt borta och utnyttjade min födelsedagspresent jag fick i höstas.
Jag, mamma och mina två fina systrar åkte till Gävle dit min lillebror flyttat.
Vi hälsade på hemma hos honom i hans lilla studentlägenhet där mamma skulle sova kvar!
Jag och mina systrar åkte sedan vidare till hotellet för att sedan möta mamma och lillebror igen för middag.
Vi hamnade på en jätte mysig mexicans restaurang där vi fick ha sombrerohattar på oss under middagen ;)
Sen avslutade jag och mina systrar kvällen på konserthuset med en fantastisk show av Veronica Maggio.
Tack min kära familj för den här underbara helgen!

Nu ska jag bara vara hemma resten av året ;)
Svart julros har jag fått tag på också.
Det är tur man har snälla blomsterhandlare på orten!

Ha nu en fin måndag.
Kram M

Ser ni ovan att jag

2 kommentarer:

  1. Hejhej! Brukar kika in här via Idas blogg...

    Du har det så fint hemma! Idag undrar jag dock inget om inredningen utan dina julkort, såg fina ut. Vart beställer du från? Jag har letat vykortstypen utan att hitta, det är visserligen försent i år men till något annan tillfälle...

    SvaraRadera