tisdag 27 december 2011

God fortsättning..


God fortsättning!

Hur har ni haft det i jul?

Jag har haft det toppen bra med familj, släkt och gamla barndomsvänner.
Faktiskt så har jag ätit lagom med mat och inte alltför mycket godis.
Annars brukar man ligga i lite lätt koma på juldagen men faktiskt inte i år hihi.

Har hunnit med att träffa flera av mina gamla barndomsvänner, en del av dom som jag inte sett på många många år. Jag hoppas det var en ny tradition vi startade!
Det var precis som förr (ja förutom barn, karriärer och graviditeter då :) )

Och vet ni, jag måste varit riktigt snäll iår.
Det var inte bara så att jag fick en massa julklappar, jag har vunnit nu igen..kika här!
(Det roliga är att jag sällan är med i utlottningar men kanske vara det lite oftare ;) )

Kram M!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar