torsdag 28 juli 2011




Tusen tack för all a tips om plastfickor nu har jag några ställen att leta på!

Vi har ett rätt litet badrum som utifrån lätt skulle kunna tas för en skrubb!
Det ligger mitt i hemmet så fönster saknas vilket gör rummet lite mörkt men ändå mysigt.
Det är fräscht och rymmer nödvändigheter som toa, dusch och tvättmaskin hihi ;)

Själva grunden är inte så speciell så man får piffa till med fina ting helt enkelt.
Så för ett tag sen bläddrade jag i en tidning och fastnade för det enkla utseendet Lilla Bruket hade på sina produkter som visades upp i tidningen.

Lilla Bruket är ett företag i Varberg som tillverkar ekologiska tvålar och kurbadsprodukter och jag lovar..dom är helt fantastiska!

Nej nu ska jag kila till BVC, redan dax för ettårskontroll!!

Kika snart in igen för då har jag en utlottning till er!




















4 kommentarer:

  1. Hej!

    Vi ska ha deras produkter i Gårdsbutiken! Kommer nästa vecka....... :)

    Ella

    SvaraRadera
  2. Åh, jag stod och håll i en sån flaska då jag var i Sigtuna senast. Gillade verkligen utseendet och det faktum att den är ekologisk men tyvärr gillade jag inte all doften. Citrongräs. Ser dock att du har vildros, det skulle jag gärna haft!

    Ha en fin dag!

    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Åhh vilka produkter- helt i min smak! Kram J

    SvaraRadera
  4. Jättefint, och det blir ju verkligen vad man gör det till :)
    Annika

    SvaraRadera