tisdag 26 juli 2011


Hejhej!

Jag behöver eran hjälp!
Jag har äntligen tagit tag i fotosortering här hemma.
Allt som är framkallat ligger fint förvarat i en fotobox från Granit indelat år för år.
Men jag ligger efter några år i framkallning på dom foton som finns på våra hårddiskar!!
Jag har tänkt att göra några fina album oxå, pärmarna har jag men nu efterlyser jag vart man kan hitta fotoplastfickor (vanlig plastficka indelat i fyra rutor för foto)?
Jag har googlat och jag har letat men utan resultat.
Någon som vet?!

6 kommentarer:

  1. Hmm man tycker ju att det bör finnas överallt och vara superlätt att hitta! Vad är det för mått på pärmen? Vanlig a4?

    SvaraRadera
  2. Kolla in Matton: http://www.mattonbutiken.se/index/product/id/TS4H/BILDFICKA_TREMA_TS4H.html

    SvaraRadera
  3. Kan tyvärr inte hjälpa dig med detta..hoppas du hittar!
    Men jag vill gärna tacka för en trevlig blogg!

    Kram/Lotta

    SvaraRadera
  4. Go kväll! Jag har köpt fotoplastfickor på Ica Maxi. Lycka till med letandet!
    Kram Cecilia

    SvaraRadera
  5. Tror faktiskt som Cecilia att det finns i de stora livsmedelsbutikerna! Värt en koll i alla fall. Samt de stora butikerna där man köper A4-papper, pennor kanske.. Panduro och Granit annars kanske?

    kram Mia

    SvaraRadera
  6. Jag är ganska säker på att jag sett såna både på Clas Olsson och i den lokala Bokiabutiken. Om du hittar hos dem, finns det någon Scrapbookingbutik i din närhet? Hör med dem om de kan ta hem till dej genom sina leverantörer.

    SvaraRadera