fredag 8 juli 2011

Fredagstips..


Så var helgen här igen!
Dagarna går i en ryslig fart och jag kan inte riktigt förstå att det faktiskt är dax för 1års kalas här hemma om 3 veckor!!

Idag tänkte jag komma med ett boktips till er, en kokbok!
Jag vet hur det är när matinspirationen är som bortblåst och man äter samma gamla fredagstaco!!
Paolo Robertos Italiensk Fastfood är ljuvlig för alla pastalovers som jag!
Självklart finns det en massa andra rätter också och jag lovar att ingen av dom vi hunnit prova hittills har varit en besvikelse, tvärtom!

Så kila nu till närmsta bokhandel och avnjut en god rätt ihelgen!
Trevlig helg.
Kram

3 kommentarer:

  1. Kul med kokbokstips, får se om jag inhandlar den när jag kommer hem då. För inspiration behövs verkligen i detta land! Kraaam till dig

    SvaraRadera
  2. åå nu gav du mig inspiration, jag älskar ju olika citat, på en sån tavla kan man ju skriva ett nytt varje dag!!!Kram johanna

    SvaraRadera
  3. Hej hej,

    Visst går tiden fort, vår lillkrabat är redan 5 månader. Tyckte jag låg alldeless nyss på förlossningen :). Härligt med 1-års kalas!

    Japp, våran katt heter Wilson =)
    Allt i hemmet vad det vi var med..

    Kram och ha en härlig söndag!

    SvaraRadera