tisdag 10 maj 2011

Nymöblerat..


Hejhej!

Vilket underbart väder, uppigande!

Mitt nya soffbord är gammalt, slitet och lite trasigt i ett hörn men jag gillar det massor ändå!
Fundrar kanske på att måla det vitt i framtiden men just nu vill jag ha det som det är.
Måste hitta något fint att ha därpå bara men just nu har vi ju lilleman oxå med lååånga fingrar.
Har man lärt sig gå runt möbler finns det ju mycket att upptäcka.

Bordet köpte jag av goa Lena som tillsammans med sin väninna har startat Levas stil & Vintage om det är någon som har missat den fina sidan. (klicka på namnet så kommer du dit)

Det bruna linneskåpet fick flytta ut igen (hade lånat det av grannen)
Jag gillade det och behövde egentligen förvaringen men var och i behov av fler sittplatser i vardagsrummet så fotöljen från sovrummet hamnade här i stället.






5 kommentarer:

  1. Behåll det som det är ;) Tycker ni har så fint hemma, inte sterilt som i "en del" vita hem utan mer personligt, det känns som att det är ett levande hem där det bor en riktig familj :)

    SvaraRadera
  2. Hej! Å tack för tipset! Jag vet faktiskt inte var posten ligger...? Inne i centrala Leksand? Kram och ha det så bra!

    SvaraRadera
  3. Ni har det så fint!
    Ha en härlig dag!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  4. Soffbord är härligt! Vi har bytt tre stycken på tre år, haha! Men inte heller några dyra sådana.
    Hittade till din blogg av en slump, men här tittar jag säkerligen in igen. Titta gärna in till mig :)

    SvaraRadera
  5. Väntar på den snygga lampan som du har i taket, har beställt en grå för 6 månader sen, skall ha den i sovrummet.
    Ert sovrum låter härligt!!!!!!!!!! Särskilt nu under vår och sommar!

    SvaraRadera