måndag 16 maj 2011


God morgon!

Ny vecka här igen, hoppas ni haft en skön helg!
Om en vecka kommer jag vara på jobbet för första gången på ett år, spännande och lite nervöst faktiskt.
Dock ska jag bara jobba sex dagar denna gång, ska bli kul faktiskt.

Denna söta såssnipa/gräddkanna ur serien Gefle Fenix Blå fick jag av min farmor när jag besökte henne förra veckan.
Kul att hon tänkte på mig när hon såg den.
Gillade dom vackra detaljerna inuti kannan och blåvitt porslin är så vackert, speciellt till sommaren!

Hoppas ni alla får en skön start på veckan.
Kram!


1 kommentar:

  1. Hej vännen :-) Vad söt den var, visst är det kul när man kan få något så fint med en historia! Det var nog tur att jag inte kom och smittade ner er i fredags, har blivit superduper förkyld :-( Barnen är på dagis idag så då passar jag på att bara ligga i soffan och vila! Har det rätt mysigt faktiskt! Kram M

    SvaraRadera