måndag 25 juli 2011

Borta bra, hemma bäst!



Borta bra men hemma bäst!

Hemma igen efter 10 fantastiska dagar i huvudstaden.
Vi började trippen hemma hos svärfar och fru där både vi och båda mina svägerskor med familjer möttes upp.
Alla busiga kusiner under ett och samma tak, roligt och intensivt!
Vi klarade av goda middagar, grönan och en tur till slottet där min bonus svåger tjänstgör!

På söndagen skiljdes vi åt, mannen åkte hem och min kära mamma kom till stan.
Hon, jag och två busiga barn i en liten etta en hel vecka ;)
Vi har strosat i gamla stan, gått på skansen, junibacken, naturhistoriska och cosmonova.
Besökt det vackra skeppet Bounty som varit med i bla Pirates of the caribbean.
Till helgen kom mannen tillbaka och min ena syrra, då vart det mer shopping och ett besök på fotografiska!
Vi har haft underbart väder med någon enstaka regnskur som bara var skönt i den tropiska värmen!!
Ätit massa god mat och goda drycker.

Nu känner jag mig laddad igen och längtar faktiskt lite efter höstmys!
Ikväll ska vi ut till en lugn plats vid en sjö i skogen där min moster har sommarstuga.
Släktmiddag står på schemat!

Ses senare i veckan!
Kram M!

1 kommentar:

  1. Wow så mycket du hunnit se och göra här i stan... Jag missade båten, var det ng att se? Kram J

    SvaraRadera