tisdag 15 februari 2011

Tips tack..






Åh vad jag hade önskat ett vitt golv i sovrummet men jag får stå ut :)
Är så sugen på ett helt mjölkvitt sovrum till sommaren och önskar mig därför nya vita sänglampor! Tycker dom vi har nu känns lite för snälla så min har jag flyttat på för att se om jag saknar den ;) Tror jag ska sätta upp våra gamla vägghängda så länge, inte vita dom heller men helt ok. Tills dom rätta dyker upp menar jag så tipsa gära om fina, helst vita sänglampor!
..
Börjar fundra på ett eget rum till lillen oxå, storprinsen var bara 3mån när han flyttade in i eget rum. Mycket på grund av att vi bodde trångt då men både han och vi sov faktiskt bättre då!
Men jag är blödigare med andra barnet, ska det inte vara lättare då?
Kanske för att det antagligen är sista barnet och för jag ser hur fort fem år med första barnet har gått!!

2 kommentarer:

  1. Håller helt med vad gäller barnen. Vill inte släppa taget om bäbistiden trots att Levis snart är två år... Men som du säger, tiden går så fort...

    Tycker ni har ett JÄTTE fint sovrum :)

    Kram Mia

    SvaraRadera
  2. Åh, jag som tyckte det var sååå fint med de sänglampor som du har! Har själv vägglampor, men tycker det ser mkt mysigare ut med bordslampor. Fast kanske inte lika praktiskt; det är ju en del annat som gärna ska få plats på sängbordet också...

    SvaraRadera