torsdag 17 februari 2011

I ♥ weekend..













Imorgon är det fredag igen!
Jag ääälskar helgen, innan jag fick barn jobbade jag ofta om helgerna men nu är dom nästan heliga! Familjen samlas, man umgås med vänner, äter god mat och har sovmorgon (eller inte med småbarn ;) )
Ihelgen ska vi fyra min systeryster som fyller år imorgon, hon ska bjuda på middag här hemma hos oss eftersom vi har lite större!!
..
Vi behövde bättre arbetsbelysning i köket och det fick lösas med en enkel klämspot, passade fint där tycker jag och nu slipper man arbeta i vintermörkret även om det är mycket ljusare ute.
Såå skönt!
..
Har även hunnit ta tag i mina pellisar i veckan, klippt ner och planterat så nu tar jag helg!!
..
Kram till er ♥



3 kommentarer:

  1. Du har så fint så fint!!! Jag får så mycket inspiration här inne och allt du visar faller mig i smaken!
    Ha en skön fredag!
    Mvh Kickan

    SvaraRadera
  2. Vilka fina bilder du visar!
    Jag gillar också helgerna, men de går så otroligt fort bara. ;-)
    Hoppas att ni hade en härlig födelsedags fest! Önskar Dig en skön lördag fast det är kallt.

    Eva-Lis & Zaga

    SvaraRadera
  3. Hej vilka fina bilder! Var är din klämspot köpt någonstans? Mvh Ida

    SvaraRadera