onsdag 22 december 2010

Julefred..

Julefrid
&
Julefred


Julefrid och julefred är väll det man önskar sig mest va?
Idag ligger ena katten på fårpälsen och den andra på elementet, inte ett morrhår närmar sig dörren när det är runt -30 ute.
Jag skulle gärna stanna inne jag med men sonen måste ju hem ifrån dagis, han hade gärna fått stanna hemma idag om det inte vore för att tomten skulle kanske komma på besök ;)
..
Är ni klara med allt julbestyr?
Inte jag, kom av mig lite med julklapparna så dom ligger halvinslagna, som tur är har vi knytkalas med släkten så det är inte så mycket mat som ska lagas iallafall!
..
Kom ihåg att fortsätta tävla här!

1 kommentar:

  1. Ja jag borde väl luras lite *fniss* men bloggen är ju ett sånt bra tidsfördiv i dessa dagar :) God jul på er! Kramar Malin

    SvaraRadera