fredag 29 oktober 2010

Pippigrönt..





Äntligen helg säger jag som är hemma varje dag ;) men det är ju så mysigt att få hela familjen samlad. Imorgon kommer även barnens mormor, morfar, morbror och mostrar hit utklädda som spöken, häxor mm! Det är sonen som bestämmt att dom ska komma hit utklädda på spökmiddag hihi, halloween!
..
Hallen har fått en ny soffa igen, tredje tror jag? Den klädda hamnade på verandan och den här pippigröna som är ett arv från mannens sida fick flytta in. Så småningom ska den få lite ny färg då den är rätt tråkig i skicket men just nu trivs jag som den är!
..
Trevlig helg!

5 kommentarer:

  1. Men va fint! Och vilken underbar fotoslinga. Fotogenique familja! :) Ha en fin välförtjänt helg! Kramar från Uppis :)

    SvaraRadera
  2. Tack! Det är fint att vara gravid men inte alltid en dans på rosor.När jag har setat i soffan en stund är jag som en gammal gumma när jag ska upp :) Jättefin soffa! Ha en mysig helg! Kram Malin

    SvaraRadera
  3. Vackra foton i fotona :-)

    Trevligt läskigt med spökmiddag.

    Tycker soffan ser jättefin ut och färgen bryter vackert mot det vita.

    Kram och fortsatt trevlig helg!
    / Cecilia

    SvaraRadera
  4. Vet du jag tyckte den där milt gröna färgen blev en skön och lite annorlunda kontrast emot det vita. Inspiration! Tack :)

    Kram Veronica

    SvaraRadera
  5. Du, hur har du gjort sådär med fotona?!
    Var otroligt snygg!

    JAG VILL SES, saknar er ju <3 Puss!

    SvaraRadera