lördag 12 juni 2010

Nytt i köket








Äntligen kommer ett nytt inlägg med nya bilder från mig! Min dator har inte och vill fortfarande inte ladda upp bilder så nu tog jag mannens dator istället :)
Vi gjorde om lite i köket för ett tag sen, bytte alla ekbänkskivor mot vita fräscha skivor istället!
...
Hela köket fick ett lyft och vi vart himla nöjda så idag bjuder jag på en hel del bilder.
...
Nedan ser ni en bild från innan, ha en fortsatt skön helg!
Kramar






































3 kommentarer:

  1. Trevligt att du kan göra inlägg igen :-). Åh nu blev jag avis på dina skivor, vill också byta mina ekisar... Toppenfint! Kram, Anette

    SvaraRadera
  2. Så himla fint! Du är så duktig Madde! När jag väl skaffar hus ska du få inreda kan jää lova :) Kram maaama!

    SvaraRadera