fredag 18 juni 2010

Mysfredag!



Vit kladdkaka med jordgubbar..
Ärvda möbler..


Kaffekoppar från Lokgården





Mårbackan stormtrivs här..




Inatt flög både jag och maken upp ur sängen!
Vilket åskväder, både fönster och väggar vibrerade men mysigt var det.
Jag älskar att ligga i sängen och lyssna på regnet som smattrar mot rutan.
Något annat jag gillar när det regnar är en fika på punchverandan, gärna vit kladdkaka.
...
Håller på att göra om lite på verandan, har fått en gammal pinnsoffa som kommer från mannens mormor och en gammal symaskin av min mamma som kommer från min släkt. Soffan ska målas och några gamla stolar ska till, symaskinen funkar bra som fika bord.
..
Det regnar fortfarande men det gör inget, får bli en mysig innedag med sonen. Vi är ju lediga!
Maken började med att överraska oss med frukost på sängen innan han gick till jobbet, tror inte helgen kan börja bättre ;)
..
Trevlig helg alla!






3 kommentarer:

  1. Hejsan!
    Vilken underbar start på morgonen.
    Fina möbler du har fått tag i.
    Själv har jag också fått en gammal symaskin, men den måste hämtas hem först, men längtar.
    Fortsätt och mys !
    Åsa

    SvaraRadera
  2. Men oj vilken lyxig start på dagen! Här hemma flyger vi mest upp för att det är n liten Plutt som tycker att sovmorgon innebär att sova till kl. 7. Hmm...

    Ha en hrlig helg!

    Kram M

    SvaraRadera
  3. Vit kladdkaka låter spännande (o ser galet god ut), vad har man i en sån?
    Kram Mia

    SvaraRadera