söndag 11 april 2010

Morgonstund..



Morgon stund har guld i mun, iallafall när solen skiner.
Jag älskar att vårat sovrum har två stora fönster och morgonsol.
Utanför fönstret har vi även en stor åker som på våren bjuder på fågelkvitter när dom små liven letar mat och som på sommaren bjuder på ljudet av en traktor som är ute och plöjer.
Märks det att jag inte är en stadsmänniska hihi?
..
Nu är alla sjukbaciller bortstädade hoppas jag, nya fräscha lakan i sängen och ny energi i kroppen!
..
Linnelakan från HMhome, gråa örngott från Hemtex, sänglampor från http://lantlivinredning.se, överkast från SoHome/LaRedoute, Sebra säng från http://www.etthusivitt.se/
.


5 kommentarer:

  1. Jättefräscht i ert sovrum! Låter härligt när du beskriver utsikten och era stora fönster! Textilierna är också superfina!
    Skönt att bacillerna är borta!

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  2. Hej

    Vad skönt att bacillerna äntligen är borta.
    Vilket snyggt sovrum, så härligt.
    Ha en underbar dag
    KRAM

    SvaraRadera
  3. Vackert sovrum, hoppas allt är väl med dig!

    kram Mia

    SvaraRadera
  4. Tack för hälsningen!

    Ni har ett underbart sovrum, stilrent och rofyllt. Hade jag haft en liten så skulle jag absolut vilja ha en sån spjälsäng:))

    Ha det fint, kram Lena

    SvaraRadera