måndag 5 april 2010

En Sebra har flyttat in..

Förra helgen var vi på en snabbvisit hos goa Anette som har bloggen och butiken Ett hus i vitt.
En helt underbar gårdsbutik som man knappast kan komma hem tomhänt ifrån ;) Men just denna gång var vi där för att hämta hem en säng till våran kommande familjemedlem. Längtar till sommarn då man får bädda och göra iordning den. Är lite skrockfull och vill inte bädda ordning innan bebis är född, det ska ju betyda otur!
..
Hoppas ni alla haft en skön påsk, det har iallafall vi haft men tyvärr avslutades helgen med att sonen fick magsjuka så nu håller vi tummarna att vi klarar oss.

7 kommentarer:

  1. Såg sängen i hennes butik och frågade vad den kostade. Men då var den redan såld. Nu vet jag till vem :)
    Helt underbar säng! Ska försöka få tag i nå liknande till min lilla skrutt i magen :)
    Hoppas du får en fin dag
    Elin

    SvaraRadera
  2. Underbar säng den kommer nog den lille sova gott i! Kram

    SvaraRadera
  3. Å vilken lycka att få stoppa ner en liten nyföding där. Jag är precis likadan som dig angående det där med att bädda för tidigt. Jag bäddade på pricken två veckor innan Bf vilket tyvärr innebar att jag fick titta på en bäddad säng i en månad!!!

    Den sängen ska jag ha ifall jag får fler barn också.

    Kramar till er

    SvaraRadera
  4. Den är urfin och ett måste ;-)

    kram Mia

    SvaraRadera
  5. Åh, den sängen är ljuvlig! Mysigt med bäbis till sommaren, förstår du längtar...
    Kram Mia

    SvaraRadera
  6. Hej!
    Ja Jimmy pratar mycket om Victor och att han vill åka och hälsa på honom! Vi kanske kan se till att det blir av till sommaren?!! :-)

    Jo du, Molly är en riktig pärla!!! Den bästa som finns!!! Hur gammal är din son?? Läste att det blir tillökning också, vad mysigt! Grattis! :-)

    Ha en fantastisk dag! Hoppas ni slipper magsjuka!
    MVH/Åsa

    SvaraRadera
  7. Jättfin säng! Odin säng stod bäddad långt innan han kom men så är jag inte så skrockfull heller. Hoppas ni mår bra! Kram Malin

    SvaraRadera