fredag 16 april 2010







Känns nästan bara som jag önskar trevlig helg i denna blogg ;) men veckorna går så rysligt fort tycker jag. Har iallafall jobbat min långa vecka så nu väntar lite skönare arbetspass men trots det har det blivit lite pyssel här hemma. Vi har gjort om lite i köket men det får ni se en annan dag!
..
Tänkte ge två tips innan jag tar helg, det första är brickan jag har på bordet! Den ändrar säkert utseende två gånger i veckan och vips så känns det som hela rummet har fått en piff. Som idag har jag bara bytt ut snittblommorna till söta tulpaner och ranunklar!
Det andra är mina örtkrukor, liknande burkar kan man köpa på GRANIT. Jag har bara målat gamla konservburkar med griffelfärg så man snabbt och enkelt kan texta och göra om dom som man vill. Perfekt till kritor, småsaker ja vad som helst!
..
Nej nu tar jag helg, kram alla!


7 kommentarer:

  1. Hej

    Vilka snygga burkar.
    Ja ibland ser man inte vad man har.
    Tur att man kan kika in här och få tips.
    Ha en underbar helg
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vad fint! Det e så snyggt att blanda ihop.
    Jättefina burkar.

    Hoppas ni haft en fin helg
    Kram Madde

    SvaraRadera
  3. Hejsan
    Men oj så vackert stilleben du har, vilka vackra bilder, det ser så härligt ut med den vita omgivningen.
    Vad duktig du är.
    Kram Maria.

    SvaraRadera
  4. Snyggt, gillar burkarna med egen design!

    Kram Milla

    SvaraRadera
  5. Vilket vackert hem ni har! Jag har bara kikat igenom en bråkdel och ska fortsätta kika men jag var tvungen att fråga hur det gått med din pojkes säng och den lille pojken som Malte sett? Rös i hela kroppen av det...

    Kram Annica

    SvaraRadera
  6. Så fint, så fint! Ska bli bättre på att uppdatera mig på din blogg!

    SvaraRadera
  7. Hej! Har ett liknande bord hemma. Det var supersnyggt att ställa en bricka med vackra ting på. Hm, det kanske jag oxå gör...

    SvaraRadera