söndag 22 juli 2012







Fruntimmers veckan och jag har namsdag!
Vi hittade några få blåbär igår när vi hade en skogstur så det fick bli kardemumma kaka med blåbär från nya farliga boken Lomelinos tårtor!
Av mamma och pappa fick jag lite porslin från Ittala som jag fastnat för, rara dom ♥
Nästa helg är det ännu mera bakning på schemat då jag både ska träffa alla mina gamla tjejvänner från högstadiet som beställt Devils choclate cake och så är det tvåårs kalas här i familjen.
Jisses vad tiden går fort!

Ha en fin söndag, kram!

3 kommentarer:

  1. Åh, så fin din tårta är och med söta dekorationer. Välkommen att kika in på mina vimplar som vi hade i tårtan igår. Hur roligt pyssel som helst ju! www.hosdaggdroppe.blogspot.com Hälsningar Sofia

    SvaraRadera
  2. Oj så god tårtan ser ut! Och grattis i efterskott på namnsdagen=)

    SvaraRadera
  3. Några få blåbär?ojdå...här finns det blåbär så man inte vill komma bort från skogen,och dom är STORA...grattis i efterskott!!!

    SvaraRadera