fredag 27 april 2012

Foto Ylva Skarp


Fredag?!

Just nu är jag på tre olika arbetsplatser och flänger vilket jag i o f trivs bra med men man blir helt dagvill när man jobbar på olika ställen och helt olika tider.
Jobba kväll t e x är helt nytt för mig men jag gillar det.
Insåg just att det var fredag men jag jobbar fredag - tisdag så inget ledigt här inte!

Små pysslar lite här hemma, har sålt lite saker och köpt lite nytt.
Men just nu hinder jag varken fota eller göra klart hemmaprojekten.
Hoppas ni har överseende och inte ger upp min blogg!
Ser ju att många kikar in ändå och tack för det ♥

En arbetsplats jag har är hos Ylva Skarp och just nu håller hon på att skapa helt underbar konst.
Dom två ovan är nog mina favoriter men kika in i hennes blogg för mer sneak peak..

Hoppas ni får en fin helg och Valborg!
Kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar