torsdag 23 februari 2012

Go green..





Här var det glest mellan inläggen.

Sjuka barn, sjuk man och jag mår faktiskt rätt risigt jag med men trots det har jag faktiskt jobbat några dagar den här veckan och det har varit fantastiskt kul.
Både att få komma ut i arbetslivet igen och få jobbat med något riktigt kul.

Jag känner faktiskt att grönt lockar mig denna vår, en rätt oväntad färg hemma hos men rätt grön nyans kan faktiskt kännas riktigt fräscht.

Ylva Skarp´s snygga gröna print är redan hemma och min systers fantastisk goda gröna macarons (mynta/lime) fikar jag gärna på i vår medan vi väntar på att det ska bli grönt där ute med!

Vilken färg lockar dig i vår?

1 kommentar:

  1. Åh, så fint med grön det är en riktigt lugnande färg måste jag säga! Jag måste bara fråga käre du, jag har aldrig smakat sånna där macarons..vad påminner det om, hur smakar dom? :) Ha en underbar helg fina vän, Kram!

    SvaraRadera