tisdag 29 november 2011



Ny vecka och en vintrig sådan.
Snön har kommit till Dalarna och igår hade vi en jättefin vinterdag, idag är det mulet igen!
Malte var ute och lekte helt överlycklig i snön igår, själv höll jag mig mest inne med lilleman som nu har vattkoppor.
Igår köpte vi ett kylsprej så i natt sov han i alla fall hela natten till skillnad från dom två tidigare nätterna.
Namnsdagsfika han vi så klart med också, den godaste kladdkakan jag hittills har smakat och den hittade jag här.

För övrigt så är jag och barnen med i ett litet adventsreportage i en lokal tidning idag.
Ska försöka fota senare så får ni se :)

Ha en fin start på veckan, kram!

Anna som undrade om lyktan på trappen, den har jag haft i några år och om jag inte minns fel kommer den från en norsk kedja som jag inte minns namnet på. Liknade finns på indiska.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar