fredag 23 september 2011


Jisses vilken fin höstfredag det bjuds på iallafall här i Dalarna!
Har redan hunnit med en lång härlig promenad i skogen, passade på att plocka lite mossa till uteblommorna!

Ihelgen hade jag tänkt att jag skulle rensa undan ute i landet och så men luktärten blommar fortfarande massor, nya tomater kommer och både morötter, squash och pumpa växer så det får väll vänta lite då.

Som ni ser vart rottingfåtöljen kvar, den hamnade i hallen tillslut.
Perfekt när man ska ta på sig skorna och är man många gäster lyfter man ju lätt in den i vardagsrummet!

Har försökt fota kidsen på morgonen, ett fint porträtt på dom båda tänkte jag men att vara fotograf och lekassistent samtidigt gick sådär.
Storebror vart jättefin medans lillebror ser ut som en suddig fläck varav dom flesta bilderna bara ett suddigt bakhuvud hihi :)
Får göra om det när jag har hjälp tror jag!

Trevlig helg


1 kommentar:

  1. Det blev ju jättefint med stolen där. Perfekt med lite murrig rotting så här års.

    Ha en toppenhelg

    Kram Teres och Hälsingland

    SvaraRadera