fredag 1 april 2011

Nytt skåp..







Härliga fredag är här och jag fixar och trixar för kvällens tjejmiddag här hemma!

Tror jag har berättat om våra tjejmiddagar förut men vi är 6 st tjejer i väldigt blandade åldrar som turas om att vara hemma hos varandra på middag. Det är tre rätters, skvaller, skratt och så har alla med en varsin triss som vi skrapar och samlar eventuella vinster till något roligt i framtiden!

.

Idag visar jag mitt andra auktions fynd.

Ett linneskåp som jag fick ge ynka 75kr för.

Jag har tagit bort krussidullerna som satt på dörrarna och målat det mattsvart.

Bilden gör sig tyvärr inte alls rättvis om hur skåpets färg vart men jag är jättenöjd.

.

Tydligen så behövdes det ett nytt projekt här hemma för att jag skulle ta tag i dom jag redan hade. Soffan i hallen fick oxå en omgång färg, hur den såg ut innan ser du här.

7 kommentarer:

  1. Fantastiskt fint madde, jag fattar inte hur du får allt så fint som du målar. Vad har du för knep för att få de så slätt, ser ju nästan sprayat ut. Grymt avis på era tjejkvällar, låter sååå mysigt. Ha en härlig helg. Kram <3

    SvaraRadera
  2. Vilket FYND!
    Jättesnyggt:)
    Hoppas ni får trevligt i kväll på tjejkvällen!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  3. Snyggt skåp och verkligen ett fynd.

    Ha en trevlig kväll med tjejerna och ha en bra helg
    Kram Maria

    SvaraRadera
  4. Vilket fynd! Tänk vad lite färg kan göra!
    Vilken fin blogg du har!
    Hälsningar Sanna

    SvaraRadera
  5. Så snyggt, det gjorde du bra!

    kram Mia

    SvaraRadera
  6. Åhhh va snyggt linneskåpet blev, jag fyndade ett sådan för många år sen..dottern ska få det men nu blev jag sugen på att måla det svart och behålla det ;))
    kram susanne

    SvaraRadera