måndag 14 mars 2011

En liten vrå..





Ny härlig vecka är här, en vecka närmare våren!
Tänkte visa en vrå i vårt hem som jag tror ni inte sett förut..
Våran kontorshörna, eller ja betala räkningar hörna kanske jag ska säga!
Även om detta är dataplatsen så är det ju sällan den ligger här :)
Vi har en vanlig vägghylla som skrivbord mer ett provisoriskt uppsatt lakan för att dölja diverse prylar som förvaringslådor och symaskin. Har nämligen precis tagit ut ett skåp härifrån som döljde massa skit eftersom det här ska bli lillemans rum.
.
Denna hörna får dock vara kvar ett tag till om inte dom små fingrarna gillar att riva här förstås!
Den gamla lådan på väggen hittade jag på loppis i sommras för en liiiten penning, visste ju inte alls vad jag skulle ha den till men nu förvarar den små pysselsaker nära till hands!
Egentligen ska det sitta en klämspot här men den fick flytta in till köket innan jag hinner fixa en ny. Den kommer föresten från IKEA, vet att någon undrade det förut.
Zinkpallen är från GRANIT och zinklådan har jag haft ett tag men den kommer från Julias vita drömmar.
.
Nej nu vaknar lilleman, kram på er!

3 kommentarer:

  1. Vilken fin liten hörna du har här. Lådan på väggen är underbar. Och bloggen din är super trevlig med fina bilder o inspiration.
    /Annika

    SvaraRadera
  2. Å vilken mysig zinklåda...me like! Här kommer en utmaning till dig: Berätta åtta saker om dig själv och skicka sedan vidare utmaningen till åtta bloggar som har färre än hundra följare. Länka sedan till den som utmanade dig.
    Ha en bra dag, och må så gott! Anna

    SvaraRadera
  3. Vilken fin hörna och en jätte fin blogg!
    Må så väl..
    Mvh Lina

    SvaraRadera