torsdag 12 augusti 2010

Vilsons hörna..





Vilson har en hörna i vårat sovrum, han sover i sin egna säng.
Skönast för oss alla, Malte har ju eget rum men även en madrass under våran säng som vi får dra fram rätt ofta ;)
..
Sängen köpte vi i våras och är toknöjda, han verkar sova gott där oxå!
..
Sängen och bilkroken kommer från gulliga Anette som har Ett Hus i Vitt
Miniconverse är ju ett måste om resten av familjen har det!
Mobiler är svåra att hitta fina men den här i trä gillade jag, den kommer från Syster Lycklig!
Tavlan köpte jag när Malte var liten men många Maileg återförsäljare har den fortfarande, jag har dock skärt ner den lite så den skulle passa i den fina ramen som faktiskt var en nyhet på IKEA. Brukar inte va så förtjust i deras ramar annars, Söndrum! hette den!
..
Passar på att önska er en trevlig helg!
Kram

4 kommentarer:

  1. Fint är det, jag var inne och tittade när Vilson låg och snusade.

    SvaraRadera
  2. Ljuvlig hörna! Håller med, ramen var jättesöt!

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  3. Så sött! Den där sängen är bara så fin, skulle själv vilja ha en men nu när andra barnet kom så kör vi på samma tråkiga spjälis, han fick en söt lite korgvagga istället. Fin ram, måste jag kolla upp!

    Kram

    Anna

    SvaraRadera
  4. Grattis till lillen! Vad fint det blev! Sängen är SÅ fin!
    Kram

    SvaraRadera