fredag 26 februari 2010

Vardagsrum





Vardagsrummet! Inte så mycket nytt men vi har möblerat om, sofforna stog innan mittemot varann men det känndes aldrig rätt! Så den vita soffan fick flytta tillbaks mot väggen där den stog innan och den nya gamla soffan (som fortfarande inte fått nya kläder) fick byta plats med det bruna skåpet! Rummet vart luftigare och går ihop på ett helt annat sätt! Tänk att man kan få ett nytt rum av att möblera om!
..
Hoppas ni får en skön helg allesammans!
Klicka på bilderna så blir dom större.































4 kommentarer:

  1. Jättefina bilder. Den gamla soffan är grym tycker jag!

    SvaraRadera
  2. Urfint, kul med ommöblering!

    kram Mia

    SvaraRadera
  3. Vilka fina och ljusa bilder! Och vardagsrummet ser jättefint ut! Gillar verkligen blandningen av allt det vita med det mörka skåpet och den gamla soffan...

    Ha en mysig helg, Jennie

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Hittade hit genom en annan blogg :) Vart glatt överraskad när jag såg ditt skåp i vardagsrummet då det ser ut att var lite släkt med mitt :) Jag tyckte det var så snyggt med det mörka som en häftig kontrast! Kanske inte ska måla mitt nu...

    Mvh
    Anki

    SvaraRadera