måndag 9 november 2009

Än har vi knappt någon minusgrad men jag fryser redan innan jag klivit utanför dörren. Vill nog inte riktigt inse att det faktiskt är November! På torsdag flyger vi till England där det väntas 90års kalas och massa annat skoj, förhoppningsvis lite mildare väder oxå! Hellre regn!
...
Har tjuvstartat med lite granar och ris ute på verandan där det såg så kalt ut utan alla sommarblommor. Dom blåa kuddarna byttes ut mot röda och en stor vild krans hängdes i taket!
Doftar mysig skog när man klivit in nu!
..
Är tillbaka nästa vecka efter några lediga dagar i England, ska bli så skönt efter en hel sommar med jobb, jobb, jobb!
Ta hand om er, stor kram!
...
Ursäkta den gråa bilden!

7 kommentarer:

  1. Hej Madde!

    Va synd att du inte är med...du som är så duktig och kreativ! Jag har inte så mycket inspiration heller. Har gjort två förslag, minimum var ett. Vet en riktig "tungviktare" som ska vara med så jag kommer inte att gå så långt, men som sagt, det är roligt att få vara med.

    Va kul att få åka till England, kanske du får lite inspiration där:)

    Önskar en trevlig resa!
    Kram Lena

    SvaraRadera
  2. Kul att hitta hit, första gången jag besöker dig. Fin fin sida du har...

    Ha det så bra!

    SvaraRadera
  3. Åh vad härligt med ett litet break! Är det måhända farfar som ska firas? Har hört många härliga historier om honom... Ha det så skönt! :)

    SvaraRadera
  4. Här var det ju gudagott att vara, vilken härlig blogg du har!

    Kram o trevlig resa
    L

    SvaraRadera
  5. Å England! Lite avis blir jag allt:)
    Så fint du gjort med kransen!
    Jag har fyllt på med ris i lådor och korgar på altan, men någon krans har jag inte knåpat ihop än.
    Blir nog till helgen!
    Susanne

    SvaraRadera
  6. Galet fin krans du har ovanför bordet och med vita band dessutom MmmmmmmmMMMmmmmmm.
    Hälsar
    Jessica

    SvaraRadera