torsdag 13 augusti 2009

Gårdscafet..

Tänkte jag skulle visa er lite bilder från min rätt så nya arbetsplats! Jag började här på heltid i juni men har varit stamgäst ända sen dom öppnade :)
Sonen och jag har haft mååånga mysiga fikastunder här tillsammans, bara vi två och med nära och kära såklart!
...
Det har hänt att vi har blivit kvar hela dagar då man kan börja dagen med frukostbuffe, sen kakbuffe, lunchbuffe och ja man kan tom hitta middag här!
...
Från början kunde man köpa all inredning här, allt från kaffekoppen du drack ur till bordet du satt vid. Detta vart väldigt populärt så tiden fanns inte riktigt till att hitta nya gamla möbler hela tiden så nu kan man köpa inredningen till en viss del.
..
Här finner du både gammalt och nytt, ljust och mörkt som tillsammans skapar en otroligt mysig stämning!
Så har du vägarna förbi Dalarna och Leksand så måste du besöka Gårdscafet!













































































15 kommentarer:

  1. Gud vad mysigt, det stället missade jag när vi var uppe! Grattis till nya jobbet!

    kram

    SvaraRadera
  2. Ja där brukar jag "hänga" ibland också! Har abstinens ibland efter morotskakan så jag måste dit!

    Kul att du jobbar där:-))

    Trevlig helg!

    Kram Lena

    SvaraRadera
  3. ÅÅåååå vad mysigt det ser ut,,,, där vill man sitta länge! ha de gottit kraaaam j

    SvaraRadera
  4. Vilket guldkorn!!! Ser sååå otroligt mysigt ut! Ett riktigt drömställe...

    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  5. Vilken underbart inredd arbetsplats som du har! Där har sannerligen mitt jobb en hel del att lära... suuuck...
    Jag hitade faktiskt igår en fin färdigblandad grå nyans på Biltema, av alla ställen så det verkar ha ordnat sig med färgen! Tack ändå för svaret!

    SvaraRadera
  6. Vilket mysigt & charmigt ställe! Härligt att få jobba där!

    Kram/Jes

    SvaraRadera
  7. Vilket härligt ställe att jobba på!

    SvaraRadera
  8. mysigaste caféet i stan utan tvekan! jag håller med, en fika nån gång vore trevligt! kram malin

    SvaraRadera
  9. Vilken arbetsplats, det ser så mysigt ut!
    kram Annika

    SvaraRadera