lördag 13 juni 2009

Blir lite glest mellan inläggen nu men tack alla som kikar in ändå! Göra mitt bästa för att uppdatera men jobb och familj tar upp mycket av min tid just nu, ja ni vet nog hur det är! Denna vecka har vi firat min lillasyster som tagit studenten, trots spöregn så var det bara glada miner denna dag!
....
Idag har jag fikat med min barndomsbästis som jag inte har träffat på sju år, med sig hade hon sin urgulliga dotter på 3månader. Vi tappade kontakten helt efter skolan men sen fick jag tag på hennes nummer för ett tag sen och nu var hon hemma för att fira sin bror som oxå tagit studenten. Så tog vi tag i saken och bestämde träff! Så otroligt kul var det.
...





2 kommentarer:

  1. hej hej,,, jättefin bild,,, du ä så duktig...


    kraaam josse

    SvaraRadera
  2. Absolut jättefin bild!!! Kul att hitta varandra igen efter några år...det är så roligt att stämma av varandras liv...
    Hur går det med spöket?

    KRAMELIKRAM

    SvaraRadera