lördag 24 december 2011


Tomten i soffan har jag haft sen jag var liten.
I 28år har vi firat jul ihop, han hör liksom till.
Granen i år vart röd, dansk och mailieg pyntad.

Hade ju nya kulor från både Day, Granit och som jag fått av min svärfar och bonus svärmor men eftersom vi har en klåfingrig 17 månaders busunge här hemma så fick det bli en barn tålig gran i år.
Och ni blundar väll för att alla ramar hänger snett och sladden under soffan (japp lilleman igen) kika på hur granen speglar sig i spegeln istället. Fint tycker jag!

Ha nu en riktigt God Jul ♥

1 kommentar:

  1. Grattis till den fina vinsten från K hall design!
    Du är den lycklige vinnaren av alla som ville vara med i min utlottning.
    Din blogg är verkligen mysig och full av inspiration, med dina vackra bilder. Hit kommer jag verkligen att återvända!
    Vill du maila mig din adress, så kommer det ett litet paket hem till dig, bums!
    Jag önskar dig en god fortsättning!
    Kram Maria info@lillavillavita.se

    SvaraRadera