fredag 19 augusti 2011



Fredagen är här igen, dagarna rusar förbi!
Ihelgen ska jag bara vara, gosa men barnen och lata mig i soffan när dom sover.
Som sagt maken åker till England och soffan är bara min ;)
Eller just ja, had ju en hund nu som helst ligger så nära som möjligt :)
Hon är störtskön!

Flera som frågar vad vi har för tvbänk.
Är en gammal 50-60tals möbel, typ bokhylledel som man kan hitta riktigt billigt!
Köpte den för flera år sedan och gillar den än.
Ny färg och beslag fick den förstås.
Slukar massor med tidningar och i skåpet ryms diverse teknikprylar.
Dessvärre har vi en stor gammal dvd som inte får plats i skåpet utan får stå under hyllan.
Den brummar så högt att man knappt hör filmen ;)

Ha nu en finfin helg så hörs vi igen på måndag!
Kram.

2 kommentarer:

  1. Så svårt att hitta en schyst tvmöbel tycker jag- har letat i ett år nu.....din är jättefin. Jag hittar aldrig så fina. Trevlig fredag fina du. Kram Johanna

    SvaraRadera