tisdag 23 augusti 2011


1.
2.
3.
4.

6.

Alltid så här när hösten smyger sig på så börjar jag klura på en önskelista trots att jag inte fyller år förrän i Oktober.
Egentligen vill jag inte ha presenter bara fikabesökare men det är ju alltid kul att önska sig eller hur (växer man någonsin ifrån det ;) )
Iår står bland annat detta på önskelistan 1.Detta fina print från Therese Sennerholt 2.Svampborste från Iris Hantverk och en fin bra svampkorg 3.En tjusig rostfri brödrost från Dualit 4. Mer kaffekoppar (TeGods) i färgen snö från Swedish grace 5. Estrid Ericsons fina elefantbricka från Svenskt tenn. 6. Keramik Ylva Skarp/Daniel Eriksson
Sen finns det väll egentligen prylar jag har mer behov av som tex en ny stekpanna men det är inte lika kul att önska sig ;)


1 kommentar:

  1. Oj så fina saker, vem har inte dem på sin önskelista;) Svampborsten har jag doc- den är så bra. Kram johanna

    SvaraRadera