torsdag 24 mars 2011

Köksbänken..




Nackdelen med mig är att jag tröttnar på saker och ting snabbt!
Oftast funkar det bara att flytta om prylarna så blir det bra.
Som våran lilla sittbänk i köket.
I början gillade jag inte alls att den gamla ekskivan syntes här, vi har vita köksbänkskivor annars.
Så jag fixade madrass med vitt tyg!
Men ända sen jag satte dit madrassen har jag stört mig på den så bort med den och dit med fler kuddar och dynor!
..
här såg det ut innan, vart det knas med ekskivan tycker ni?

5 kommentarer:

  1. nej, ekskivan är snygg tycker jag. det bästa är ju att du kan förändra det när och hur du vill :)

    SvaraRadera
  2. Tycker det är snyggt :) Bra med något som bryter. Och dessutom kan ändra allt efter humör och årstid
    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Jag tycker det ser jättemysigt ut!! Underbart med en sådan bänk & härliga dyner & kuddar!

    Kram Jes ♥

    SvaraRadera
  4. Jag gillar det verkligen! Önskar att vi hade stort kök nog att få plats med en sittbänk.

    Kram Helena

    SvaraRadera