lördag 31 oktober 2009

Trick or treat..

Dagarna rullar på fort som bara den och jag hänger som vanligt inte med, därav det lilla uppehållet här! Har varken hunnit med pyssel i hemmet eller fotning, idag fick iaf pelargonerna åka på vintervila. In med plättar på tråd och myrten tänkte jag, är väldigt kräsen när det gäller blommor!
...
Idag är det Halloween vilket innebär att vi redan har November här imorgon, några enstaka snöflingor kom för någon vecka sen men än sålänge är det bara frost på backen!
..
Hoppas ni får en mysig helg med bus eller godis så hörs vi snart igen hoppas jag!

4 kommentarer:

  1. Hej!

    Jag är också kräsen vad gäller växter o blommor. Vackert o enkelt arrangemang!

    KRam ANna

    SvaraRadera
  2. Har insett att din blogg är som en smula ljusterapi...tack för det! Ha en skön helg och hälsa de dina! :)

    SvaraRadera
  3. Vilken jättefin Blogg Du har!! Bara fina saker och mycket ljus!
    Hälsningar Malin

    SvaraRadera
  4. Vilken vacker skål fr Lycka Form! Jag gillar deras saker, har ett inlägg på g om just denna stil, och den passar ju in i din vita med: ) Så snyggt! Trevlig helg!

    SvaraRadera