måndag 27 juli 2009

Landet..

Jag har bestämmt mig för att pausa bloggen ett tag.
Tiden räcker helt enkelt inte till och jag får bara dåligt samvete över att jag inte gör några inlägg.
Passar på att visa er en bild av vårat nya vitrin skåp, ska berätta mer om det sen!
Visar oxå lite bilder från landet där vi skördar hela tiden, blir härliga sallader till middagen!
...
Tre små kattungar kom till världen i helgen oxå, det var våran birma katt som har varit ute och hittat sig en friare..så vi har fullt upp här hemma!
...
...
Hör snart igen, kram!






















10 kommentarer:

  1. Jag förstår precis hur du menar!

    Jättevackert skåp, fint att bryta av med.

    Hoppas du vill komma tillbaka snart;-)

    Ha det så bra!

    Kram Lena

    SvaraRadera
  2. Underbart fint skåp du har,ha nu en bra bloggpaus.
    kram
    ninni

    SvaraRadera
  3. Vilket underbart skåp du har, blir ju lite avis. Hoppas du kommer tillbaka snart du ger så mycket inspiration med dina fina bilder på ditt hem. Kram Hanna

    SvaraRadera
  4. Superfint skåp! Förstår att tiden inte räcker till för bloggandet, det är så när det är sommar. Hoppas du snart är tillbaks.

    Kram l_l

    SvaraRadera
  5. Skåpet är lovely:)
    Tid är det ont om. Ta du hand om annat en stund, så finns vi här om blogglusten kommer åter:)

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  6. NEEEJ! ;) Jag som precis hittat hit och verkligen älskar dina inlägg och bilder!!
    Ingen press med det, men kom snart tillbaka!! Blev ju om inte annat nyfiken på var skåpet har stått!
    Linda

    SvaraRadera
  7. Välkommen till Loppis Skattkammaren, en blogg om loppisar, antikt, inredning och en hel massa annat kul.

    Här tipsar jag om loppisar/butiker att besöka, skriver recensioner och visar foton från mina utflykter och fynd.

    Tanken är att samla inspirerade och trevliga ställen på en och samma sida.

    Jag söker alltid nya saker att fota och skriva om!

    Vill du att jag besöker Din loppis/butik, har du ett spännande hem, eller har du gjort ett riktigt bra fynd.
    Kanske har Du besökt någon bra/dålig loppis.

    Hör av dig, Du hjälper till att skapa bloggen

    Hälsningar Louise
    http://loppisskattkammaren.blogspot.com/

    SvaraRadera
  8. Fick du dit skåp till slut?:)

    Kram Linda

    SvaraRadera
  9. Hej!
    Fin blogg! Med detta inlägget eller liknande får du gärna vara med och tävla om trädgårdsmöbler för 5000:-. Surfa in på www.brafab.wordpress.com om du är intresserad, annars vill jag bara önska god fortsättning!

    Mvh/Mattias

    SvaraRadera