tisdag 20 januari 2009

Jag som älskar att baka har inte försän nu haft några ordentliga bakskålar. Har haft ett par knallblå i plast som man brukar hitta för 20kr i mataffären. Dom har iof funkat men häromdagen sprack den ena och jag tröttnade ordentligt och kastade alla. Hittade dom här fina på nätet, har redan några andra modeller av dom här skålarna sen tidigare. Min snälla man erbjöd sig att köpa dom till mig och vips så hade jag klickat hem dom. Farligt med alla mysiga webbutiker, frakten vart nästan lika mycket som skålarna som kom hemkörda idag.
Men dom var jättefina och vet ni?
Min man håller just nu på att inviga dom, japp han tyckte att vi skulle ha hembakt bröd till frukost imorrn :)
Man skulle kunna tro att jag fyller år eller så men faktiskt så är det han som fyller på torsdag.
Jag undrar vad han är ute efter ;)
På torsdag åker vi till Stockholm några dagar så vi hörs nog igen efter helgen!

Bild: Isabellasmith.com

10 kommentarer:

  1. men vilken snäll man du har då, tänk om min vart likadan! jag fick knappt nå uppmärksamhet trots att jag fyllde år jag.. illa.. grattis till victor i förskott iaf och hoppas ni får en underbart mysig helg!! Love you, PUSS!!

    SvaraRadera
  2. Superfina! Blir lite avis på dig, vill också handla danskt! ;-)

    kram

    SvaraRadera
  3. Generös man= glad fru!!!! Hoppas ni får en mysig helg!

    SvaraRadera
  4. Va kul att baka när man har fina redskap! Det saknar jag.

    Under parketten finns lackat trägolv, som jag hoppas blir bra! Svårt att tänka sig nu bara*

    Ha det så bra i Storstaden, vill oxå dit!

    Kram Lena

    SvaraRadera
  5. Hej!

    Vilken gullig man du har! Så fina skålar, och så hembakt bröd och allt, ´härligt!!

    Du har något att hämta hos mig för jag gillar din blogg :)

    Kram, Jenny

    SvaraRadera
  6. Åh, vilken väldresserad man du verkar ha. Kanske borde jag skicka min på samma kurs;.)

    Skålarna var verkligen jättefina! Och ännu finare blir dem när din man har förgyllt dem med bullsmetskladd;.)

    SvaraRadera
  7. Jätte fina!

    fick lov att gå in och shoppa lite jag oxå, haha. Farligt att läsa andras bloggar.

    Du har ett jätte fint hem!

    Linda Bodin visade mig din förra blog. Så jag följde med hit sen.

    trevlig helg!

    SvaraRadera
  8. Jättefin vad roligt det måste vara att bak med sådana fina bakskålar.

    Kram annica

    SvaraRadera
  9. japp, du har alldeles rätt!

    vill lägga till att du är en jätte duktig fotograf! kanske jag måste gå kurs hos Hedda, ha ha......du är mycket inspirerande!

    kram på dig

    SvaraRadera
  10. Hallå Madde!
    Jag har faktiskt varit in på din blogg en del och beundrat ert vackra hem! :) Du inspirerar :)

    Roligt att du hittade min blogg. Skulle också vilja skriva mer om inredning och design. Jobbar på det och hoppas att det blir så nån dag :)

    Ha det så bra! /Anna

    SvaraRadera